.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسليت رييس‌جمهور در پي شهادت شهيد احمدي‌روشن

ایسنا: رييس‌جمهور با صدور پيامي در پي شهادت دانشمند نخبه «شهيد مصطفي احمدي روشن»، ضمن محکوم کردن اين اقدام مذبوحانه و ناجوانمردانه عوامل استکبار و صهيونيسم جهاني، اين ضايعه را به جامعه علمي و دانشگاهي كشور و ملت قدرشناس ايران تسليت گفت.

متن پيام دکتر محمود احمدي‌نژاد به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

«و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل اللّه امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون»

بار ديگر دستان پليد استکبار و عوامل صهيونيستي آنان جامعه علمي و دانشگاهي كشور را از فيض وجود يكي از فرهيختگان و دانشمندان جوان كشور محروم نمود.

بي ترديد ترور دانشمندان ايراني نشانه ورشکستگي خودخواهان و سلطه جويان بين‌المللي است که با آگاهي از هزيمت خود در برابر پيشرفت‌هاي علمي، سياسي و اقتصادي کشور ما، صرفا به انتقامجويي از ملت عزيز ايران روي آورده‌اند.

جنايتكاراني كه تصور مي‌كنند با انجام اين قبيل اقدامات تروريستي عليه دانشمندان کشورمان مي‌توانند مانعي در برابر رشد و بالندگي فرهيختگان و نخبگان اين سرزمين خدايي ايجاد نمايند، بايد بدانند که اين‌گونه رفتارها نه تنها کمترين مانعي در مسير بالندگي ايران عزيز ايجاد نخواهد کرد، بلکه عزم و اراده ايرانيان را براي تداوم افتخارآفريني در ميدان‌هاي علمي جهان چندين برابر خواهد ساخت.

اينجانب ضمن محكوم نمودن اين اقدام خصمانه و ناجوانمردانه، شهادت دانشمند نخبه «مصطفي احمدي روشن» و همکار وي «رضا قشقائي» را به خانواده اين عزيزان و مردم قدرشناس ايران اسلامي تسليت عرض كرده و براي آن شهيدان والامقام از درگاه ايزد منان علو درجات را مسئلت دارم.

محمود احمدي‌نژاد

رييس جمهوري اسلامي ايران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.